Sunday, January 10, 2010

yeayyyy

kotak ni sampai 5hb..tp saya tak buka lagi, sbb saya tak berkesempatan..hehe takla..saya agak penat balik dari egypt hari tu..mcm letih sgt badan saya plus anak2 mmg takleh tgk mainan dorang dalam kotak..asal saya kemas jer, dorang mesti tuang balik..adoii sakit mata i u tgk rumah sepah2..bkn ingin menyatakan saya rajin..tp i tak suka u.. =)

so hari ini saya dah bersihkan rumah, so saya buka la satu kotak..dua lagi belum..bukan malas..tp kabinet cementot tu tak muat =) mmg saya takyah beli brg2 kering ni dah..hehe cuma barang2 basah jer =) peringatan kepada suamiku tercinta ...hehe pls stop beli cookies..ada byk dalam almari tu..hehe =)


3 kotak sampai =)


satu kotak kena buka dgn kastam ..takpelah, nak bukak , bukak la..jgn kastam us..habis baju kurung saya n mayam kena potong2..jahat betul!



ni paling saya suka kat dunia..kalau sarapan ni tiap2 hari pon ok =)


tetap nak cili sos malaysia =)


fav. ktorg =) antara rajin dan malas saya utk membuatnya =)


stok makanan msia =)


bahagian cereal n cookies semua =) penuh giler..sampai takleh kemas..stok2 =)


coffee mate pon ado =)

tq mumsie n dadsie n ninsie..mumsie n dadsie tolong belikan..jasamu dikenang..n ninsie sbb tolong bawak gi ofis n poskan =) hehe nak tahu sbb apa saya tahu pos dari karangkraf..sbb tali dia yg ikat majalah tu =) nway tq semua =)


No comments:

Post a Comment