Friday, January 22, 2010

princess and frog

skrg anak2 saya tgh crazy tgk princess punya kartun..eh bukan anak2,kakak jer..apa yg berkaitan dgn princess semua dia suka =) sukaaaa sgt!! =) so semalam lepas bangun tidur jer, lepas isya la..sbb sini isya kol 6 lebih, dia pon tgk saya punya tweet gmbr..mula2 tgk gmbr aunty nini, kan gmbr aunty nini dia time tu pakai hpe71 kot, dia pon emo2 tanya napa nini pakai halifon (hp) titan (intan)..sbb dia duduk mesir, dia tahu tu halifon aunty intan..so dia ingat nini amik la =) emo girl jap semalam..

pastu , nurul tweet, saya reply la, dia pon terus ckp tu aunty yg bagi kakak baju , coklat kokikoki (choki2) ..pastu saya kata ok ..saya pon buka la fb balik..haha dah takde kerja nak pandang muka aunty koki2 lama2..marah bakal tutttt dia..hahaha..mayam terus nangis, kakak nak tgk auntyyyyyyy..ok..so whateva la kakak..tgk la aunty koki2 tu puas2 =)

pastu saya kata nak tgk princess..? dia pon angguk.so dari semalam la dia asyik tgk movie2 dlm youtube ni.. =) mmg lappy ni hak milik masyarakat sungguh =)


aiman ni sibuk jer tgk princess =)



"arghhh boringla kita..asyik pink je" aiman


"tp mcm cantik jer princess ni,kena tgk balik ni" aiman

hari tu time balik dari london ke ottawa, aiman tgk la buku dlm aeroplane tu, sekali ada gmbr perempuan pakai bikini ..dia terus kata kakak sexyyy..cantikk.... =) hehehe budak tak dua tahun pon suka perempuan cantik n sexy..haha..

tadi saya chat dgn dua2 ekozz abg saya kat msia tu..eeeee so scary dgr cerita abg saya..haha .. tp yg paling tak scary tu, maybe dia kena kerja johor!!! hahaha..padan muka! lek2 jgn nangis2, baru johor..saya duduk canada yg dua hari perjalanan k..haha tu la dulu kutuk org! baru jb dah sedih! tu saya ckp abang2 saya ni ,semua lady gaga mak saya! haha cari rumah pon nak ttdi atau damansara perdana..5 minit dari ttdi..haha boooo! =) dah kawin pon takleh pisah..pastu bising saya rindu malaysia..haha lek bro, baru jb..4 jam..bkn 40 jam! haha..shame2 =)



No comments:

Post a Comment