Tuesday, January 12, 2010

seminggu pertama jer =)

seminggu pertama sahaja mereka bgn pagi..pukul 2-6..tu masa dalam seminggu la..hari ni dah ok sikit 6;30..aiman bangun kol 4. tp saya dan suami malas nak layan, buat susu n dia duduk diam2 n tertido balik..ok la =) susahla ikut masa dia..suami saya lagi dah start kelas kan..so whateva la dik..boleh balik msia..sbb "mak " dia pon tak berapa tukar masa lagi..hehe =)

so pagi jer, dorang terus mandi n sarapan..nampak sgt saya dah takde benda nak update, kang update pasal egypt korang boring pulak..hehe esok saya update pasal egypt lagi k..ok ok sikit jer =) selang sehari =)



pukul 6 pagi, dia dah mandi n makan cereal ,like baba dorang =)


baba taknak layan kita, baba kita kalau baca berita lepas subuh, mmg tak layan org sekeliling dah =)


mama , amik gmbr kita satu boleh tak? utk mak kita kat mayshaaa


kakak ni baju princess jer tiap2 hari =)


punya la tak perasan org amik camera dia =)


haruslah saya makan tuna..hehe stok banyak ! =)

saya dah buka 2nd kotak mak saya pos..esok saya update entry apa kandungan kotak tu..sbb hari ni suami saya dah nak sampai anytime..nak layan dia makan lagi..n nnt dia nak guna lappy lagi..so ni maybe last entry saya..bye2 =)


No comments:

Post a Comment