Wednesday, January 13, 2010

apa saya makan semalam =)

ok2 , entry ni saya nak cepat..hehe suami i panggil solat isyak jap..dia tgh nak amik wudhuk..ceh sempat lagi ni..hehe i ada wudhuk maghrib tadi..nway kesian kat jakarta , sbb gempa bumi lagi ..alhamdullilah, saya bersyukur sbb saya tak pernah dpt merasai penderitaan itu..tq allah ... =)

ok, nak tgk apa saya makan semalam? =) nampak sgt saya dah takde idea nak keluar apabila ada tekanan disekeliling anda..hehe


ayam goreng rempah =)


kacang n carrot goreng


lemak telur =) yummyyy =)


sambal belacan =)


jom makan? =)

ok...gmbr dah habis..insyaAllah jap lagi saya update gmbr2 apa dlm kotak tu k =) insyaAllah..kalau lappy ni takde org guna..now, saya menyerahkan kembali kpd dia..sian dia..mati akal dah tak tahu nak buat apa..saya blh berfb n tweet dari hp =) bye.. =)



No comments:

Post a Comment