Sunday, January 24, 2010

tandoorii????

dua hari lepas suami saya tanya, nak makan tandoori tak..saya ingat dia main2, sbb ada ke org jual tandoori kat sini..lepas tu dia kata ada, saya pon ok la =) balik pon hati gumbira, rasa sesuap terus tidor..haha mmg saya ngantuk giler..tp sbb nak jugak rasa sblm tido kan..nnt teringat2 lagi susah..pastu sambung tido balik..huduhhh sungguh perangai wife irwan ni =) haha so whateva =)



tandoori dia ...


sekali dgn nan..anak2 saya suka juga nan dia ni

tp harga dia 20 cad k!! haha utk makan kali ke 2 tu mungkin lambat lagi la kot! saya mmg standart akan convert..rm 70 kau!! haha baik i simpan duit tu =) sbb koen tu ajak suami saya..so saya pon jawab ok jer la..ingat ke mcm kedai arab biasa .. =) so belasah jer order =) utk ktorg laki bini mmg mahal la ..suami saya student lagi.. =)


No comments:

Post a Comment