Wednesday, January 20, 2010

apa saya makan semalam?

semalam saya ckp dgn suami saya, hari turn masak ayam, so saya tanya dia nak makan apa? plus sayur kat rumah semua habis..yg hanya boleh buat nasi ayam atau nasi putih..ehh ada sayur brokoli seciput dgn carrot..so dia kata ok la nasi ayam..

so pagi tu, saya pon mcm so teringin nak makan soto, dah alang2 nak buat nasi ayam, baik saya buat kuah soto kan..hehe..so yummy sbb last makan time kat rumah kak shima, hari raya aldifitri..time mula2 sampai tu..ni dah nak balik dah pon ..ceh perasan kejap konon2 nak balik dah..sabar aimi, sabar! 4 bulan lagi =) hehe

so , bila dah buat soto ni,haruslah ada bergedil! wajib k! wajib! so saya suruh suami saya tlg turun kedai arab ni beli daging cincang..kejap giler buat bergedil ni kan..antara rajin dan malas =)

so tiba2 kak jidoh call, dia kata dia nak sampai dah, sbb ada nutella saya tertinggal kat rumah dia..so rajin ini kakak, sanggup singgah hantar nutella, plus nutella anak2 saya pon dah nk habis..hehe tqvm kak jidoh =) so time dia smpi tu, mmg rezeki dia dpt makan ..saya baru nak buat bergedil..dia janji dgn kawan dia pon sejam lagi..ok la =)



tadaaa..soto ayamku..teringat dulu mak saya suka sgt buat utk anak2 dia =) yummy =) lagi2 nini hantu soto =)


anak saya mmg excited sikit kalau ada tetamu =)


ni suami saya punya, bila ptg tu la, akak sorry , aimi lupa letak kacang n daun sup pelbagai tu =)



ceh saja nak close up! haha . nak tunjuk mak saya =) cool kan ma?



thumbs up mama! ttp baju princess kan =)

suami saya baru keluar gi university =) dia balik malam..oh so heaven sbb i blh relax2 n takyah fikir dinner dia..sbb dia nak dinner dgn kawan baik dia tonight =) i like baby =) sbb kalau tak lepas kol 6 tu mesti saya sudah keras tak tahu nak buat apa..haha



1 comment:

  1. oh masa bilakah irwan mengambil gambarku yg sungguh tak sabar2 nak makan ini?

    Tolong jgn ambil gambar sisi sebab nampak gebot.

    semangat nak menari lagu korea balik nih

    ReplyDelete