Friday, January 15, 2010

kakak berbaju kurung =)

ni lepas mandi pagi tadi, dia yg pilih nak pakai baju kurung =) semua baju dia dah ketat kat pinggang =) sbb kakak makan so byk skrg..hari sup brokoli, 4 pinggan k nasi! bebekinzz berapa kali pulak =) hari ni dorang bangun pagi juga =) so senang sikit =) mula2 suami i janji nak bawak anak2 gi amik gmbr kat air terjun blkg rumah..sbb suhu 2 hari ni dgn matahari lagi..so cuaca agak menarik..tetiba dia tukar fikiran nak gi study kat uni ..hmmm takpelah =) ...ingat ke nak gi ptg, tp dia mcm letih..best sikit tahun ni mcm tak sejuk sgt ..


senteng dah kain dia =) 2 tahun dh baju ni =)


yeay tahun depan nak buat baju kurung cotton lagi =)


lepas amik gmbr ni, terus dia makan nasi =)

yeay!! saya dah beli tiket nak gi bandung bulan 7 , so adik2 n abang2 saya sapa nak ikut, beli la tiket ya =) abg zo dah confirm nak gi, abg zi maybe gi, family day kat sana tahun ni =)..bang zo dia nak belanja mama n papa tiket ..saya nak bawak non sbb suami saya suruh bwk anak2 jugak sbb 4 hari! =) pinjam non ma..haha...alwani pon pergi =) so bila anak2 saya penat, i tinggal jer duduk hotel sekali dgn non =) i nak shopping n makan kat bandung..i like =)



No comments:

Post a Comment