Thursday, January 21, 2010

apa saya makan hari ini?

kesian suami saya, dia kata dia nak makan rumah, tp kawan dia ada..dia kata boleh tak dia ajak kawan dia makan sekali..hahaha..saya kata bukan tak boleh, sbb ayam n daging dah habis..hehe sbb hari tu rebus soto guna ayam banyak! lagipon sblm kawan dia dtg, dia dah beria2 ajak suami saya makan kat kedai2 kat ottawa ni..sbb tmpt dia takde makanan cina byk mcm kat ottawa..hehe ..kalau i mmg sekembang2 tekak la kalau teman koen makan ikan kat kedai cina tu tu.. =) n semalam buat lemon chicken tu guna ayam ketul2, bkn chicken breast..so berapa ketul dah.. malam nak gi t&t tu,kedai ayam dah tutup..so takleh dpt chicken breast..so whateva =)

so hari ni saya masak sup sayur anak2 saya jer dgn makeroni..senang kan? haha sbb time2 ni la saya boleh rest dari masak! =) kalau saya masak lauk fav. saya pula, mesti makan tak hingat punya sedangkan badan dah mcm gajah yg paling gemok tu! haha =) so saya pon tahan la iman dari masak2 lauk2 saya.selalu lauk2 pilihan suami kan...=)


sup sayur, setengah jer dh habis kakak makan tadi =)


makeroni

now dua beradik tgh menikmati strawberry..haha teringat kak azidah dia kata eyewww smlm..haha saya kata wpun tak dpt lv 40 ribu, dapat makan cara siti pon ok la..haha..tapi ok la dari dia, tgh hafal lagu korea..lagi like eyewwwwww..haha siap lirik2 lagi tu =) so tak faham org suka wonder apa ntah..tell me..tell me..nak google pon geli k! hahaha..roti wonder i suka la..haha sbb mcm roti msia =)



No comments:

Post a Comment