Friday, January 22, 2010

mama, kita takuttttt =(

ok, time ni..takleh bla, citer saya kebanyakan semua start dgn time ni..haha so whateva, janji korang faham k =) time ni,saya tgh basuh botol anak2 saya n nak siap2kan breakfast dorang, tetiba saya dgr anak saya mayam menangis sekuat hati menjerit2

"mama..mama...tolong kakak.. " alaaa apo pulok ni =) mesti ada yg main pelik2 ni =) tp saya sempat lagi capai camera suami saya ni..haha gunakan sementara dia tak tahu..haha ...

tgk2 kakak n aiman dlm almari baju2 sejuk ni..dia tak boleh keluar sbb terlekat kat bahagian bawah tu, so dia tolak sekuat hati tak boleh, dah la gelap dalam tu kan..haha padan muka! tu la ..ckp ibumu jgn dengar lagi..haha ke ayat ni mcm mak2 yg suka membebel tu? hahaha...

so lepas saya buka tu, menangis sekuat hati la sbb takut kan =)



dgn baru habis makan aiskrim coklat, aiskrim tu tinggal dlm almari..saya pon tak perasan

yeay, aiman baru tido =) tp time ni..again time ni..hehe...aiman mcm takde perasaan..dia ingat kakak dia main2 sembunyi dgn dia =) dia keluar dgn gelak2 k..ntah apo2..ehh kenapa perut saya bunyi ni..dahla perut..penatla nak melayan makan jer..haha dh mcm belon yg ditiup2 sampai takleh tiup tu .. =)

esok suami saya dia mahu makan rumah, hehe tak tahan ke syg makan luar, masakan isteri jugak best kan? haha perasan jap..hehe ..tipu jer la..brg rumah sayo sudoh habis..so dia kata esok dia gi beli jap..tghari nak makan rumah..boleh saja ..sbb nnt intan nak resepi.hehe


No comments:

Post a Comment