Wednesday, January 13, 2010

tq mak! =)

ni tiada caption yer adik2 =) mereka hanya berposing utk "mak" dia kat msia =) dorang nak say tq sbb bagi seluar baru..hahaha seluar pon mak saya pos =) kakak pakai muat2 jer, adik pakai sendat di peha..hahaha like mama dia only =) bagus juga dapat seluar panjang ni, sbb mereka kekurangan seluar =) aiman ada seluar pendek jer byk, plus sini udara kering, so dia suka garu2,n luka kaki dia..tgh malam pon kena bgn tukarkan seluar panjang..siang confirm dah seluar panjang jer =)


tq mak! u rawkzz ! =)


adik lagi besar dari kakak =) eh ada caption pulak =) mcm umno lai ni =)


thumbs up mak =)


tiap kali amik gmbr, dorang mengambarkan kasih syg sahaja =) realitinya?? =)


kita nak balik malaysia bulan 6 ni ! i feel gooood =)


kakak posing mcm nini =)


sihat kan aiman skrg? =)


takde caption dah sbb suami dah keluar bilik...hahaha


kena manja2 , kalau tak mama kita taknak amik gmbr =)


nini mesti tak suka bedak mcm ni =)


hari ni mmg suka sgt bergmbr =)



gmbr mereka bermain sama2 =)

tetiba terbanyak la pulak gmbr kan =) sbnrnya nak ckp tq sbb pos kan seluar..sorry la saya tak sempat post byk entry hari ni..entry dalam kotak pon janji nak post..tgk la jap2 lagi kalau saya ada masa..tp mcm tak jer..sbb org itu spt gelisah..haha =)

tq ma pos brg2..nk tgk stok susu anak2 saya..insyaAllah esok saya post entry tu..hehe tiga2 kotak saya dah buka =) milo dan susu anak2 saya ..perghhh =) lumayan =) !!!


No comments:

Post a Comment