Monday, January 18, 2010

jom iron baju bersama saya ?

saya tak perasan pon kakak iron baju guna puncher baba dia..saya tanya baba dia, apa dia buat, baba dia ckp dah 2 3 hari dia iron baju2 ni =) dia mmg suka meniru!!! haha... baru saya perasan, bila saya tanya, dia ckp dia tgh iron baju mama.. =) tq kakak, walaupun forever iron kakak tu tak akan panas =) takpelah, jasamu dikenang kakak wpun baru nak masuk 3 tahun =)


kakak tgh iron baju tidur saya =) tq kakak =)


kemas jer..tarik sana sikit ,baru gosok, sikit2 dia tarik n gosok..sbb takut keronyok! haha



semoga kakak jadi anak yg baik sampai bila2 =)


nnt dah besar sikit,kakak amik la tugas ni semua k =)



ok2, dah isya'..suami sayo sudah panggil..haha saya kata 10 minit jap..sbb nak siapkan entry ni..cukup kot hari ni..sbb saya rasa dia nak guna, saya nak jaga anak2 pulak =) bye semua.. =)


No comments:

Post a Comment