Sunday, January 17, 2010

nasi tomato =)

nak tgk apa saya makan hari ni? saya mmg seorang yg sgt suka makan ayam masak merah! sgt2 suka! kalau saya gi makan kat restoran paklah pon, saya akan makan lauk ni sahaja! tak pernah tukar..suami saya pon dah tahu! haha ..dia tahu saya lagi suka ayam masak merah dari ayam goreng..jadi kalau dia belikan nasi lemak saya pong,mesti dia amik lauk tu..hehe kenapa la ayam masak merah ni sedap sgt2 =) ??

so saya pon merajinkan diri masak nasi tomato..erghhh tp mak saya pula fb dorang makan nasi hasan..tension i u =) takpelah, nasi tomato pon antara fav.saya juga =) ceh,nak sedapkan hati sendiri..hehe



nasi tomato


ayam masak merah =)


salad n telur rebus


acar ni dari malaysia =)


yeay! suami saya kata sedap..dia kata dia nak makan lagi malam nnt =) hmm saya makan pon rasa sedap..haha boleh ke puji makanan masak sendiri..maybe sbb saya mmg suka giler nasi tomato ni..sgt suka! =) pujian suami lagi penting k..semangat i masak utk dia =) hmmm mcm mana la kalau saya nak tinggalkan dia? =) sapa nak jaga makan minum dia? =) ke sayang boleh masak sendiri 4 bulan nnt? =)

dah..saya rasa la kan, pasni takde dah entry..sbb suami ku mahu guna! bye2 kawan2 ku.. =)





No comments:

Post a Comment