Monday, January 25, 2010

birthday amal n aleesha

ni time potong2 kek tu..kena turun bawah..sbb atas tak muat..tp kaum lelaki tak turun kot..haha..so anak saya punya la suka, sbb ada banyak mainan kat rumah dia, sampai taknak naik atas n balik..maryam main sorang2..mula2 saya n aiman dah naik, lepas dah lama tu baru saya perasan yg princess saya takde..mengelabah jugak la kan..tgk2 dia dah kelam kabut nak ikut kak jidoh n laki kak jidoh balik..haha takleh bla mayam..nasib cepat suami saya cari, kalau dia keluar sorang2 lagi masalah.. dah kena ada mata lebih kalau anak2 besar ni.. =)

mayam n party pack dia =)


mcm2 mainan rumah ikin ni =)


aiman dan kereta2 dia, ni duduk sebelah saya pon tgh main kereta mainan dia =)


so cool k mainan ni =)


main sama2 dgn wafa qistina =)



seorang setahun, seorang 2 tahun =)


bersama suami mereka. OMG! ada gmbr saya kat blkg! =)
(pura2 terkejut! sbnrnya nak suruh korang tgk. ) haha


mayam dan berbagai2 jenis belon =)



aiman baru bgn..terus gembira ada belon =)


aiman dgn uncle moe..ni la husband kak jidoh..laki org k adik2 =)


ni kawan aiman time mula2 sampai canada dulu =)


no no pegang2 wafa =) nnt ayah wafa marah =)


aiman baru bgn, wafa baru sampai =) masih rindu2 sbb lama tak jumpa =)


koci,pulut inti,kuih batik, agar2 santan,ketayap,murtabak ,bubur kacang durian n anggur


nasi ayam n mihun n choclate eclair


wife2 diplomat =)


cementot kan standard,asal keluar rumah je,mesti nak tido =)


anggur ni best giler..sbb takde biji, manis n crunchyy yg amat ==)


kita dah lapar..mana semua org ni =(


merengek nak tidur =)


mula2 sampai malu, sembunyi bawah meja =)

ok lah, entry lain kejap2 lagi atau esok..sejam kau nak upload gmbr2 ni kat blog! haha..punya la malas nak resize..sementara tu saya baca berita2 kat msia..omg fahrin ahmad menangis..big boy mana boleh menangis..nanti aunty sasher sedih..hahaha.....

now saya mahu potong sayur2 n kemas rumah yg mcm kat haiti dah ni =) boring betul nak mengemas ni.. =)


No comments:

Post a Comment