Sunday, January 24, 2010

hari kasih sayang

pagi tadi lepas budak2 ni breakfast, dorang terus hari kasih sayang bersama2.. suami saya pulok mengadap lappy jer la kan kalau duduk rumah =) saya hari ni busy didapur..sabar2 ..nnt saya cerita bila saya dah siap masak.. =) haha poyo jer..macam korang nak tahu kan..haha =)

so mula2 dorang main anak n mak la..adik confirm la jadi baby..korang kena dgr k suara dia jadi baby..eyewwso geli k! hahaha..tp saya buat2 tak dengar..haha =)

dia terus panggil mama dia suruh snap gambar sbb manja dgn botak =)


slow giler internet saya hari ni, ke suami saya suka buka tab byk2 tu =)


ajman ngade2 pagi ni ,konon2 baby yg baru lahir tu =)


posing mcm ni cute tak kita? =)


saya rasa muka dia ni very muka baba dia kan..mata tu confirm!


kejap jer aiman main baby2, pastu terus dia bosan n terus main panjat2 n kereta2 dia la =)


adik dah bosan menjadi baby dah =)

so lapar perut saya tak breakfast lagi ..now dah pukul 12.30.. aiman dah menguap..baik tidur kan dia dulu..pukul 3 nak gi..kang mengamuk pulak dia.. kuih saya pon dah siap buat kulit dia..tinggal isi inti jer..nnt keras kalau buat sekarang.. =) eee apa nak makan ni..so hungry!



No comments:

Post a Comment