Friday, January 22, 2010

tidur pon mereka =)

hari tanpa marah2 , mereka tidur sendiri..tp ada sedikit paksaan..hehe..saya suruh tidur je..kan best tidur tu..hehe ok2...saya tetiba takde mood nak update, sbb saya pon nak zzz jugak..hp pon dah silent, mmg layak tidur tgh2 diantara mreka tu =) hehe...


muat ke saya nak duk tgh2 tu? hehe pastilah muat, tolak kiri sikit, kanan sikit =)


kesian jadi anak sulung, selalu kena marah =)


tp yg ni menangis sekuat tidak kalau tak dapat mainan kakak dia

kadang2 kesian kan sapa jadi anak sulung, sbb semua dia jer kena harap, adik tak dapat mainan ,dia kena marah, adik nangis dia kena marah.. Ya Allah bimbinglah hati ini agar dapat berlaku adil terhadap anak2 saya..kesian bila mereka rasa dipinggirkan.. kakak ni baik, kalau ckp elok2 dia mesti ikut..kenapa la saya suka sgt marah dia.. suami saya mmg selalu pesan, ckp elok2, mesti dia buat..nnt mesti dgn tone dia..ok mamaaaaaa sambil senyum2 ..alhamdullilah, semoga kekal sampai saya tua nnt perangai mereka ni =) amin =)



No comments:

Post a Comment