Tuesday, January 12, 2010

malam2 di alex =)

assalamaualaikum

hehe ..ok2 walaupun ada boring, saya tetap kena update gak entry ni =)

malam tu saya mcm nak jugak keluar, sbb duduk satu malam jer kat alex, rugi la kalau ktorg tak jalan2 walaupun anak2 saya lembik dah =) saya ttp nak keluar! =)

so ptg tu nampak la kereta kuda, so saya ajak la suami saya naik ..sbb saya suka naik benda pelik2 ni..n fresh dapat udara segar tepi laut n sejuk! =) anak2 saya terus bangun..sbb mereka juga gembira =)

baik kereta kuda ni byr 100 pound..dalam rm60... tp dekat 3 jam k dia bawak pusing satu alex! mmg berbaloi2 =) ..dia tanya nak pusing2 lagi ker? ktorg taknak dah! letih u =) kol 10;30 malam nak balik n zzzz saja =)

tp geram giler nampak restoran kat alex ni! cantik2 n murah =) tp mata pon dah takleh buka..lagi nak makan kan..takpela..insyaAllah kalau ada lagi..ktorg gi..tp mcm tak dah kot..hehe so far saya taknak dah kot =) kalau husin tu nak la ..transit 1 malam =)

ok ok ni gmbr2 malam tu =) wpun anda dh boring =)



aiman baru bgn tidur =)


masih jakun =)


cantikkan blkg tu? =) bkn saya ..hahaha


kat kubu tu, tp time ni malam =)


aiman dah nak mula aktif =)


amik gmbr dulu =)


tell u, ikan dia fresh giler! =)


port klang, eh port alexendria =)


tugu dia time malam =)


tak ingat bangunan blkg tu nama apa =p


library dia time malam =)


takde sapa dah nak amik gmbr ..terpaksa la saya sorang ..=)
( ke dalam hati suka? ) =) haha


depan library alex =)


suamiku bukan suamimu =)


sesunguhnya saya mmg tak reti amik gmbr! haha


hie sayang.. =) haha ..time update blog ni, dia kat uni bljr..so rindu =)


sibuk nak masuk jugak =)


singgah cinnabon beli air dulu =)


momok sudah memulakan misi menghabiskan duit suami =)


mesti ada benda kakak nak kan? =)


banyaknya gmbr! sampai takde idea dah =)


alaa suami saya tak tunggu , saya angkat muka baru snap.. hehe


saya sungguh kesian dgn pakcik tua ni ..bayangkan ayah saya malam2 kena buat kerja mcm ni =( saya bersyukur sgt2 dgn kehidupan saya skrg ..tq Allah


pakcik ni suka giler dgn aiman =) saya thumbs up utk 5 series blkg tu..haha


saya tak dapat minum pon..tp takpe! sbb ice blanded saya ada rasa kopi...like eyewww...nasib anak2 saya habiskan =)


"kakak, adik pulak nak minum, asyik kakak jer pegang "


kakak dia tak hirau pon..nak bagi yg baba dia, dorang taknak! sbb pahit yg amat! n bau kopi dia..perghhh... sungguh mematikan seleraku =)


bagi straw baba dia, so dua2 blh minum sekali..smpi terpusing2 badan adik, sbb kakak taknak kongsi =)


sampai hotel =) tido time =)


tak tahu napa dia nangis, tp saya ingat saya baru lepas marah dia..baba dia tgh pujuk time ni =)

ok2..saya tahu anda bosan dah dgn entry ini..nnt ptg sikit , saya update cerita budak2 ni pulak k..skrg saya takde mood nak update blog..ke satu entry jer hari ni? =) hehe.. so takde mood..nnt anda tahu kenapa saya takde mood...

hie intan..i suka sbb skrg u rajin update blog..hehe ni baru best sehari 3 entry..bukan setahun 3 entry..syabas! syabas =) nando's 3 ke 4? hahaha..takpe2..bulan 7 pon ok =)


No comments:

Post a Comment