Friday, January 22, 2010

tido la...

time ni pukul 3 ptg..saya mmg kena paksa anak2 sayaa tido, kalau tak mcm semalam,pukul 6 baru mengamuk2 nak tidur..aiman ok la, sambung sampai pagi,kakak kol 12 malam baru tidur..nak tunggu dia tido lagi, baba dia kat kol 10 lebih2 baru balik..adoi..so ponat badan makcik ni.. tu ok lagi, tgh malam, cementot tu bgn! adoi..bila la anak2 saya mahu tidur tanpa susu malam! tp lepas saya marah aiman. terus dia turun tidur dgn baba dia..erghhh tak kuasa i..kol 6 tu dia dah tersengih2 n buat2 manja suruh saya bangun! =)

time blog ni tulis, kakak dah tido..yel belum! =)

baru lepas tukar pampy n basuh muka semua


yg ni susu yg dah keberapa botol dah! tidonya tak! geram i =)


ni baru percubaan mula2

seperti biasa, aiman skrg masih menguji kesabaran saya..hmmm..semalam saya suruh kakak buang kulit daun strawberry dlm tong sampah sbb dia nak makan jer, buang atas lantai..haha senang hidup kak =) pastu aiman pon dengan bagusnya amik sekotak strawberry tu dlm peti ais, buang semua dlm tong sampah! eyyyy budak ni! mmg nak kena!

now dia tgh cuba cucuk2 mata kakak dia n pukul2 kepala kakak..bila saya nak marah, dia kata dia sayang kakak n usap2 kakak..adik hug kakak, adik hug kakak..dahla aiman, dah nak masuk 2 tahun saya hidup dgn anda..hehe tu lakonan adik jer kan supaya tak kenamarah kan? =)



No comments:

Post a Comment