Wednesday, January 20, 2010

psp??

ok, anak saya dapat psp dari uncle koen dia, kawan baik baba dia.mula2 ktorg kirim suruh dia beli kat china..sbb dia balik china..tu sblm ktorg gi mesir..sbb ingatkan senang kalau travel ada ni..boleh tgk movie n kartun yg download2 ..tp memikirkan harga dia, mmg wasalam la kan..plus suami saya n saya tak brp gemar anak2 saya membesar dgn benda2 ni..sbb nanti tak aktif asyik mengadap game jer... =) lagi2 suami saya, dia mmg anti terus benda2 ni, tapi takpelah uncle koen dah bagi..tq so much =) haha sbnrnya saya yg nak main! haha..shhhh jgn bgtahu dia =) i ada dua..sapa nak pinjam satu? haha... takdelah main2 jer..


tq uncl koen bagi psp baru ni =)


kakak sayng sgt =)


aiman masih tak percaya =)


mamat cina ni sebaya dgn saya =)

dia ni dtg dari alberta semata2 utk mintak tolong suami saya pasal thesis..dulu dia ni tak brp suka bljr, lepas tu dah kawan baik dgn suami saya,terus buat master..bkn saya kata suami saya rajin bljr n nak bangga2..tp mak apek ni pon ckp kat suami saya, dia kawan dgn suami saya terus dia semangat nak buat master.. dia degree kat carleton..master dia dah nak habis kat alberta, sangkut sikit..so seminggu dia kat ottawa..takpelah, buat baik moga suami saya dibalas pahala =)

anak2 lepas pegang kejap terus saya amik n sembunyikan psp tu, sbb bukan nya ada movie ke apa..buat rosak jer..plus takde tali nak letak kat leher tu, kalau jatuh,sia2 jer..kalau kat msia dua tu dah beribu kan ?
so saya hanya akan bagi bila nak travel jauh jer, sbb duduk hotel mcm kat zagazig tu mmg layak la ada benda ni..haha sorry intan!..utk saja2 nak tgk kat rumah tu, mmg tidak sesekali! tidak!

sayang k..plus saya umur 25 tahun pon tak pernah dpt merasa game2 ni, aiman yg tak dua tahun dah ada..mana boleh! haha ..takdelah, biarlah mereka membesar mcm kanak2 biasa =) baba dia 29 tahun pon tak tahu apa psp..omg suami dah 29 tahun..so tua la u! tahun depan angka 3!!! =) sorry la kakak n adik, besarlah anda sbg kanak2 normal ya =) tak perlu game2 ni..4 tahun travel ok la =) lain mama dia punya! haha...ni pon dah sembunyi dgn baby london tu..if dorang dh besar n pandai jaga barang baru saya keluarkan ...wpun outdated time tu..haha so whateva =)


nway tq so much uncle koen!! dia ni baik time mula2 ktorg sampai..mayam dalam perut lagi sampai la skrg =) bkn sbb dia bagi psp.tp dia ni mmg la sgt baik! time saya mengandung, dia ada juga beli oreo n biskut semua tu..haha sbb time mengandung mayam, saya hantu oreo n nando's.. tq Allah jumpakan suami saya dgn kawan baik mcm dia..semoga kekal sampai bila2 =) saya suka jugak dia seminggu kat ottawa..i tak yah fikir masak2 sgt..yeba2 =) i rest seminggu!!! i like it baby.. =)



No comments:

Post a Comment