Wednesday, January 13, 2010

saya telah mengotakan janji saya =)

l
ok, nak tgk apa yg ada dlm 3 kotak besar saya itu? akhirnya saya berjaya kemas setelah seminggu sampai dari egypt! =) esok saya kena update entry egypt la pulak..hmmm tukar2 pulak k =)

suami saya kata dia taknak guna lappy, dia nak tidur jer =) tu la, lain kali malam tidur la..kan dah tukar2 masa tu..tgk i, cool jer =) hehe sbnrnya dah tido siang dgn anak2 tadi =)


lumayan u stok susu n milo i =)


alaa budak ni suruh amik gmbr dia dulu =) pos bawak balik msia baru tahu!


sorang lagi sibuk tgk mama di nak buat apa =)


penuh dah stok santan, sardin dan rempah ratus ! tq mummy =)


cili kering n suhun , budak2 makan suhun mcm makan nasi =))


yeay ! ni paling suko!sbb ikan bilis ni takde kepala n bersih! gred A..bagusla mummyku, sbb dia tahu anak dia rajin sgt bab2 nak bersihkan ikan bilis ni =)



tq kak juli =) ni aiman habiskan sebalang ni seorang tanpa sapa2 boleh share =) satu hari dia sorang jer =) bang ji kalau baca , tlg2 la pass kat mama =) haha tq =)


saya tahu kotak akan dtg,pasti almari ni dipenuhu maggi! hehe


ada seluar yg budak2 tu pakai 4 helai n tudung saya 2 helai..tq mumsie n dadsie! =) saya boleh berlagak dgn stok saya skrg..hahaha ..sapa2 rasa saya hutang milo tu, taknak tuntut ke?? hahaha tgh berlagak ni =) i ada berbelas kg u..u yg di orleans tu la =) haha...


tq mumsie,dadsie n ninsie sbb tlh bagi benda2 malaysia ni berada di canada =)




1 comment:

  1. eleh u, tgh kaya milo ngan susu, eksi tak leh blah.

    nnt bebila i pree, i kona rumah u, u punya nutella ada kat atas meja kat dapoq i tgh tersengih

    ReplyDelete