Sunday, January 24, 2010

apa suami saya makan hari ni

disebabkan saya kawin orang penang, so saya kena pandai masak kari! haha..sbb mak mentua saya pandai giler masak kari n sedap..so saya pon kena belajar makan n masak kari juga..sblm kawin dgn irwan ni takdelah saya suka sgt kari..now dah ok =)

kari ni saya masak semalam, lepastu suami saya tak jadi makan, sbb dia nak p usrah..so hari ni dia makan breakfast kari n roti canai..eh roti paratha! made in malaysia ok paratha ni!


saya dah berjaya masak kari selepas 3 tahun kawin dgn org penang =)


haruslah dua keping kan =) tp rangup giler =)


mana suami saya?? hehe dah tentu la dia yg snap gmbr ni..


ok, cukup la entry hari ni..sbb saya mahu bersihkan itu dapur yg mcm restoran ok kat ttdi tu..haha so kotor k restoran tu! saya tak suka keluar rumah dgn keadaan rumah yg begitu sepah..balik dah penat nnt sure nak rest pon tak tenang kan.. so baik kemas skrg..kalau ada gmbr jap lagi saya update k =)



No comments:

Post a Comment