Saturday, January 23, 2010

hari kasih sayang =)

hari ni dorang hari kasih sayang =) so satu hari ni main sama2, mandis ama2 n semua benda sama2 ..so senang kerja saya =) jap, idea saya sudah kering!! mcm mana nak update blog ni ,,ayoyo... takpelah, korang nak tgk gambar jer kan =) lagipon hari ni saya dah selamamt membersihkan peti ku yg sudah semak! hmm sbb hari ni suami saya gi beli ayam n daging n sedikut sayur2..

ceh takde kena mengena dgn tajuk diatas kan =)


tgk aiman skrg tak suka sgt peluk, tp bila ckp elok2 dia ok =)



ada baba dia gi pakaikan seluar adik..haha tak suka kakak tak pakai kaler pink! =)



yg pasti anak perempuan saya ni mmg suka bergambar! =)



nak buat peace! tp terkeluar 4 jari =)



dia dah jumpa tempat persembunyian plaster..bkn luka pon jari dia tu =)


hi mak! adik dah pandai ckp mama borink, n mama kecoh ar... see, adik dh bigboy !!


now anak2 saya tgh main bubblezz dlm bilik air..kalau tiada pemantauan pastu bilik airku banjir lagi! =) tu jer la..gmbr saya pon dah takde. =) ok, aiman dah jerit sakit2, mesti kakak pandai2 shampoo kan dia guna shampoo saya, sbb shampoo saya wangi..hahaha ok2..aiman dah menjerit..bye =)





1 comment: