Monday, January 11, 2010

bukan yg ni.....

hmmmm sebenarnya ni ktorg salah tempat! ktorg cakap nak gi downtown yg jual bazar2 yg jual jubah2 n tudung semua tu..mcm kat husin tu..tp dia gi bawak kat kedai mahal2..mahal giler....mcm untey mainan budak2 tu boleh dpt 25 pound..dia jual harga fix 75..hmmmm so mmg masuk kejap terus keluar la.tp driver hotel ni paksa2 lak ktorg beli brg kat kedai tu n papyrus dia..saya terus hilang mood sbb saya tak suka! bkn ktorg nak beli pon.... plus budak2 tido..so lagi la saya takde mood..letih! sbb tak bawak stroller..bwk stroller pon susah kat sini..teksi nak cepat jer..haha nak lipat stroller mmg wasalam la kan =) so kena dukung jer..

lepas amik gmbr terus bla..nnt saya cerita mana lagi nak gi..skrg laki i dah balik..dia nak guna lappy =) so sampai disini saja =) kot...........


depan kedai mahal itu =)


tak tahu kedai apa

hehehe terus hilang idea apabila suami sudah menunggu ditepi meja ini..hehehe..tak stress pon... nak rest sementara tunggu sup..nnt saya cerita pasal sup pulak..haha saya ni nmpk sgt suka bercerita..nnt2 entry lain..bye =)



No comments:

Post a Comment