Monday, January 25, 2010

home sweet home =)




ni lepas balik birthday aleesha n amal semalam....dah pukul 8 malam..plus kakak tak tido siang..so ktorg semua agak letih.. lepas susu jer semua org tido =) so senang kan! sbb perut semua dah kenyang..suami saya ,saya tak tahu dia tido pukul brp..sbb saya n dua2 tu mesti tido awal punya =)


getah rambut pon dah tercabut sebelah =)


tq aunty julie bagi kita dress ni =)



saya nak tido..cukup la baba dera kita dgn suruh jadi model


baba ni tolongla angkat kita, bukan amik gmbr kita =(

hari ni dah la koo enn tu mahu dtg rumah makan dinner suami i ajak..saya dah masak sambal tumis udang, sbb apek tu nak makan sambal tumis..dulu dia pernah makan sekali..n dia suka..dia yg request suruh masak sambal tumis.. tp takpe..malam2 nnt baru balik..now i boleh relax2 update blog..hari ni takyah tido ptg..ptg nnt i kemas n mop2 rumah..kol 5 nnt baru masak sayur n nasi yer adik2..now takde mood !! =)


No comments:

Post a Comment