Saturday, January 23, 2010

pecah lagiiiiiiiiiii =(

time ni lepas subuh, saya terus masak lauk utk lunch sbb saya tahu lepas kol 10 saya hanya mahu mengadapa lappy walaupun baju banyak bertimbun2 tak gosok!! waaa ..so malas!! malas jer kerja i ni..haha ..dah aiman ni, sehari berapa kali berak.. =) hahaha k la , malas nak ingat pasal baju, selagi baju2 dlm almari tu tak habis..hahaha..

kakak baru bgn, dia nak amik barang2 masak dia atas rak pinggan..mmg salah saya pon, sbb saya yg letak cawan tu tepi..takde la tepi sangat..saya tak sangka dia akan panjat kawasan tu..tgh saya kacau2 itu lauk..haha tetap taknak bgtahu, nnt takdela entry,apo mokcik makan hari ni..tetiba..PANGGGGGGGGGGGG.. adoiiiiii..kerjaku pasti bertambah lagi! tp takde la tgn i ni naik2 kat muka dia atau badan dia..haha sbb salah saya!! terus dia gi depan baring .. =) haaa tahu takut =) kan senang kalau selalu baring mcm tu.. =) diam jer.. pastu baba dia spt biasa, bawak masuk anak2 dalam bilik, start la ceramah jgn main kaca,panjat2 tu..nnt dgr la baba dia explain..pastu tadi kakak pon dtg minta maaf =) bila dia peluk tu, so sweet =)


lengkap kesemua set saya menjadi 3!

adakah ini tanda2 saya kena beli set pinggan baru?? oh tidak puan2 =) saya takde la minat sgt..haaa mesti korang ckp saya nak kumpul duit utk 5 series!!! kini tidak lagi =( =( =(..sob sob sob =( nnt saya cerita sbb apa saya kena tukar 5 series tu =( ... takpelah 5 series, ada jodoh bertemu jua kita nnt..haha ayat takleh bla!... =)



No comments:

Post a Comment