Monday, January 18, 2010

entry fresh

hehe lama dah takde entry fresh kan? haha..sbb hari ni laki i ada rumah..so pasti la dua kali saya kena masak utk suami i yg tercintes ni =) saya mula2 spt biasa,hint2 dia malas nak masak..haha boringla kalau tak set otak ni,pastu kena masak lagi..saya kata order jer la pizza jer. 7 dolar lebih jer..kenyang sekeluarga..dia hantar depan rumah lagi..haha rupa2nya permintaanku tidak dilayan sama sekali =) haha padan muka saya!! so ada nasi lebih, saya buat jer la nasi goreng cina.. so senang n cepat =)


siaplah nasi goreng yg sgt simple dan malas ini =)



baba please ingat k, 4 tahun lagi 5 series k? =)


ok ok..so not funny! haha ..saya nak kemas rumah,tp mcm malas..tp malam suami ku mahu belajar kat luar..kalau dah duduk depan lappy, awatla malas sgt nak bangun kan =) now suami ku dalam bilik sorang2..anak2 saya tgh main dua org kat stroller..erghhh hari ni saya mcm nak jer balik malaysia!!! erghhhh cepatla 4 bulan ni ...sedapkan hati sendiri..dh nak akhir bulan ni..sabar2 =)





No comments:

Post a Comment