Sunday, January 17, 2010

main snow lagi best! =)

semalam malam, suami saya sungguh tak tentu arah, sbb anak2 dia guna lappy =) haha suami saya mmg takleh duduk rumah.sbb dia tak tahu nak buat apa..nak bljr mmg saya dah kata gi uni =) sorry sayang..agak susah saya nak control..so suami saya pagi tu, dia dah gi uni..so ptg tu dia balik makan jap n tido..so kol 4 tu, dia dah resah..dia pon nak siap2 gi uni ...pastu mcm tak padan sbb dah lepas maghrib...

dia ajak saya n anak2 gi shopping complex..so saya kata ok la..lepas tu dia kata tutup pukul 6..org putihkan kalau hari minggu..awal sokmo tutp kedai tu..so dia kata jom gi yg besar.mula2 saya setuju..tp terus saya tukar fikiran! =) kalau saya pergi pasti saya akan membeli..sedangkan takde keperluan pon =) so saya terus cancel! save duit beb =) kalau ikut nafsu mmg gi jer..plus suami saya ni mmg org tak kisah n ok jer..so kalau saya pon jenis boros jugak, mmg takde simpanan la ktorg dua =) sbb kalau nak tahu, saya ni lagi jimat 10x ganda dari suami saya! haha ..kat sini la..msia tak! suami saya suka sgt beli brg banyak2 tanpa keperluan! =) mmg selalu sgt kena marah! badmood saya kalau dia sorang gi beli brg dapur..haha semua nak beli..sbb saya tiap kali beli, akan covert duit msia. kena tulis note kat list2 brg2 beli apa yg ditulis sahaja..haha balik mesti ada extra jugak! =) now dia dh perlahan2 ok..saya kata selagi tak habis brg2 dlm almari tu,jgn beli =) sbb sygla duit ...

so last2 bawak anak2 gi belakang rumah je main snow..lagi budak2 enjoy ...sbb suhu best giler skrg..0, 2..minggu ni ada 4 lagi!!! syukur alhamdullilah =) kalau tak suami saya kata patutnya suhu dah negatif puluh2 time ni =) suhu mcm ni patut bulan 3.. sbb banyak dah salji dah start cair semua =) me like! sbb tak suko kawe pakai baju tebal2! =)


aiman sempat posing lagi tu nak lintas caneel


dah takyah pakai baju hitam tebal tu =) yeba2 =)


jalan pon dah start takde snow =)


baby sapa nampak snow mesti nak dukung? =)


licin giler =) saya lagi la tak pakai boot! takde pon =)


sedang menikmati pemandangan =)


aiman terjatuh atas snow =) sbb dalam ..dia tak perasan =)


menunjukkan kehebatan dgn berlari =)


semua dah start cair =) suhu dah atas 0 =) alhamdullilah..


patah balik sbb aiman nak dukung =)


hi mak! bulan 6 ni, kita nak balik rumah mak..nak makan n swim only! =)


cabaran ni, sbb kaki saya sejuk! snoe dalam time ni =)


anak2 tgh excited! =)


confirm innalilah kalau jatuh dlm tu! so deras k =)


maryam nak tiru mcm saya =)


dia nak masukkan tgn dia dlm poket jugak =)


aiman suruh cepat! dia nak main snow =)


mayam terus baring nmpk snow =)


aiman pon nak join sekali =)


ptg ni dorang ajak main snow lagi =)


spt biasa =) aeroplane lalu la tu =)


budak2 tgh campak snow kat bawah =)


aptm. ktorg =)


mesti suami saya syg ktorg tiga ni kan? hahaha kan syg? =)


suami saya tgh makan..dia baru balik =) so faham2 jer la..kalau entry saya dah tak terupdate yer adik2 =)





No comments:

Post a Comment