Monday, January 11, 2010

tak suka hotel ni!!

hmmm nak tahu kenapa saya tak suka hotel ni!! sbb lif dia..bodoh! =) sbb dahla lif dia yg sorang naik mesti tertutup terus..pastu sensor dia taknak bukak la tu! hari tu kesian suami saya , kena tolak kuat2 giler! hampir tersepit! sbb kakak sorang dalam tu! giler! mmg mcm pelarian setiap kali nak naik lif..sama ada saya dan maryam naik dulu, suami dan aiman tertinggal atau semua terperangkap dalam lif..erghhh 15 minit k..vaveee betul..call pon bukan faham bahasa inggeris...nasib suami saya boleh ckp arab..kalau saya mmg menangis dah..sbb dorang mmg tak faham lansung..

dahla 90 usd k..mcm hotel 2 bintang kat malaysia..ke 1 jer..haha giler vaveeee punya buruk =)

tgh bersih ni nmpk la cantik


botak cairo merasmikan tmpt tido=)


tak menarik lansung pemandangan luar =)


start dah check apa tak kena ... =)

mmg tak kena pon! dahla takleh flush.. vengong punya hotell..pastu air dia takleh tutup lansung..eee tension k..nnt saya letak gmbr pintu bilik takleh bukak..setiap kali nak bukak kena panggil pekerja dia..hahaha vodohhh...mmg taknak dah duduk hotel ni lagi... =) taknak taknak dan taknak!! =)



No comments:

Post a Comment