Wednesday, January 13, 2010

apa menu saya hari ini?

assalamualaikum

hari ni saya lambat sikit update blog =) sbb suami i ado di rumah =) almaklumlah , dia ada kelas ..lepas kelas dia terus balik, dan mengadap lappy ni , sbb smlm dia study smpi pagi, so dia agak letih nak stay kat uni dia, so dia study kat rumah je.. so mmmg lmbt la i boleh update kan =)

nak tgk menu saya hari ni? =)


ikan goreng


kicap n sampah sarap dlm tu =)


sup bayam


sup brokoli


sup tu ada dua sbb, mula2 saya buat sup brokoli, kakak n adik habiskan sblm tghari..aiman n kakak ratah jer brokoli tu, tu yg cepat habis, 2 batang k brokoli dorang dua, kakak makan 3x nasi b4 tghari =) byk giler =) so ptg sikit saya buat sup bayam utk dinner pula =)

ikan goreng tu sgt la tak sedap! suamiku cukup la beli ikan frozen =) takyah makan ikan pon takpe =) merana badan i gatal2 =) mmg rasa pengawet dia..dah la ada sebungkus lagi, apa i nak buat?

saya dpt merasakan entry saya sungguh sikit hari ni..hmmm =) tekanan bila suami ada dirumah..hahaha


No comments:

Post a Comment