Sunday, January 10, 2010

nasib beli

hari2 anak2 saya mesti main blok n blok n blok..aiman tambah kereta..kakak tambah botak2 dia =) mainan blok ni saya beli kat cairo..10 pound..lebih kurang rm 6... ok la..sbb dorang suka giler n baba dia boleh ajar alif baa taa n a b c n gmbr2 sayur semua tu =) ok la..mmg berbaloi2.. =)


kakak main blok alif baa ta..


adik main blok kaler2 tu =)


pastu mereka bekerjasama main blok cairo tu =)


kan aman dunia kalau mcm ni..senang i nak update blog =)


yg lurus panjang tu kakak buat..yg zigzag2 tu adik =) alhamdullilah, aiamn sudah sedikit kreatif..tiap2 hari dia tukar pattern blok tu


saya panggil baba dia, sbb suruh puji dia, dia terus nangis..sbb dia ingat saya suruh baba dia marah dia =) hehe

now dia dah tido..ok la sikit..at least boleh lewat sikit tido malam.. =) dah nak masuk seminggu tak tukar2 masa tidur lagi ni..saya pon..bila la nak tukar.. =)


No comments:

Post a Comment