Wednesday, January 27, 2010

pelik2

time ni saya tgh basuh botol2 susu dorang..yer, anak2 saya masih bangun malam yer adik2 =) aiman 2 kali, maryam sekali..ok la..takla menganggu sgt tido saya =) tu yg rasa kena stop mengandung 4 tahun ni .. =)

sedang saya membasuh..uhhh ayat takleh bla..tetiba maryam n aiman sama2 tutup pintu dapur tu..hmmm saya dah boleh baca dah dorang ni, mesti nak main benda yg pelik2! confirm..dorang ingat saya tak tahu..kan boleh nmpk dari line2 tu kan..haha =)


pintu yg sudah ditutup =)


haaa main roti!! aiman buat2 makan,mayam tak sedar saya ada kat sebelah =)



dah start dah menghancurkan roti keras ni! =)


oppssss! bila masa mama kita dtg ni =p



tgh fikir alasan apa nak bagi kat mama saya sblm kena marah =)


mereka boleh bekerja sama bab2 ni =)

roti portugis dapat time makan kat nando's semalam..tp sapa nak makan! so keras! patah gigi i ok =) saya letak jer atas meja..nak buang tak sampai hati..so anak2 pon menhancurkan... tp tambah satu lagi la pekerjaan saya nak kena sapu dua kali... =)



No comments:

Post a Comment