Monday, January 18, 2010

angelina balerina

hehe time ni bukan aiman nak pakai pon legging ni..tp saya saja menggatal sbb nak amik gmbr dia...dia tolak2 taknak..pastu baba dia masuk,dia terus tak ingat, n terus panjat2 meja sbb nak kacau baba dia makan..tp kaki dia mmg boolat giler kalau pakai lengging ni.so kelakar. =)


dua2 dah mengantuk,tp sbb excited baba dia ada =)


dua2 mcm nak gi ballet



kakak dah tunjuk aksi kartun angelina balerina dah =)


cuba berbaring atas meja makan , sbb mmg dia ngantuk =)



kenapa lah mama kita masak pedas2 ni =( takleh kita kacau baba makan

saya masak makanan anak2 saya..jarang saya masak sekali sbb takut dorang cirit walaupun pedas sikit..tp kalau dorang ok makan ,makanan org tua..saya tak kisah pon..senang! =) hari ni anak2 saya makan makeroni sup.. =)


No comments:

Post a Comment