Monday, January 25, 2010

kuih,kuih...kuih

semalam kan saya tulis apa yg membuatkan saya busy pagi tu..hehe poyo jer i ni =) ni saya saja bawak utk makan2 rumah ikin..kalau kat malaysia,order jer sekali kat catering kan..kat sini , kesian la nak harapkan dia sorang utk masak ramai2 tu kan =) so saya pon merajinkan diri..tp kebanyakan yg dtg semua bwk benda..sbb dia menjadi budaya..malaysia pon kan..


rajin mama kita..thumbs up mama!
(perasan jap) haha


ketayap n pulut inti =)


saja poyo letak gmbr satu2 pulak =) haha


ketayap pulak =)


ni utk jiran bawah..student msia juga =) penyet dah sbb dah tutup =)


iman cuba nak buka aunty2 kat bawah ni punya =)


suka buat muka mcm ni kalau kena marah =)

time saya update ni entry ni, bila saya pusing jer kepala..dua2 anak saya sudah tidur =) malas nak paksa, bagi susu jer..maybe dorang letih kot..main panjat sama2 n yg merepek2 la =) so malas nak layan, baik saya duduk depan lappy ni, lagi membahagiakan diriku dari nak marah2 ni =)


No comments:

Post a Comment