Thursday, January 28, 2010

dah start balik ...

yer, snow dah start balik..ribut lagi ...lepas ni suhu dah start -belas2 balik..hmm baru saya gembira lepas balik dari mesir hari tu..seingat saya lepas balik dari mesir hari tu 2x jer kot snow..n suhu pon semua -5 ke atas..syukur giler =) saya dgn bangganya buat lawak tahun ni tak sejuk sbb saya ada kot..haha dua tahun saya lari balik msia, salah satu faktor sbb tak tahan sejuk.

so pagi ni dah start ribut snow ... mmg tak nampak apa kalau tgk luar ..putih jer..tp tak berapa sejuk lagi hari ini..baru -6.. tanya la nini, mayam kerek giler bgtahu nini yg dia tahan main snow..siap ulang dua kali lagi, "kakak tahan nini, kakak tahan main snow! ' mmg dia sorang yg tahan dgn baba dia..saya n aiman mmg out terus! duduk dalam rumah jer, suami ajak jalan pon, saya taknak..haha..leceh la baju tebal2 lepas tu dalam kereta panas..pastu nak turun kereta sejuk, nak masuk shopping complex panas balik..so leceh u nak pakai n buka 2 lapis tu =)



dah tak nmpk mana universiti suami saya


time ni lebat giler =)



dah start ada snow balik kat balkoni..berbagai2 khazanah ada kat luar tu =)



sorry la saya tak reti guna camera suami saya ni..bantai jer snap! haha


putih balik tmpt parking n kereta..lagi malas saya nak keluar..malas nak sodok kereta tu =)



anak saya excited sbb tempias snow kena muka dorang=)


anak2 saya terus tanya bila baba nak balik, nak turun main snow! dorang pon rindu snow..malam nnt la, boleh main snow hari minggu ni..hehe penat jer beli mainan2 snow tu, tp tak main..haha ..ahad la kot..sbb sabtu ada hal.. yeay... saya yg tak sabar..haha.. =)


No comments:

Post a Comment