Sunday, January 31, 2010

apa saya makan kelmarin =)

ceh, terus update sbb agak dah ok sikit, tgh manja2 dgn kakak dia =) so baik la saya update sikit,,hehe.

ni saya makan kelmarin k! tetap nak letak gmbr2 ni walaupun dah lama hari tu berlalu..hehe tetap nak tunjuk korang apa saya masak. janji suami saya puji sedap! itu sudah mengumbirakan hati saya. =) lagi pon saya suka cuba resepi2 baru, sbb nampak sgt saya boringkan! hehe so mmg saya sgt suka blog2 pasal makanan ni. sbb anak2 saya pon makan byk giler nasi ayam ni.cuma saya je kureng sbb ambo tok suko sesame oil! benda yg bau sesame oil mmg ambo tolak 100% k ! =)




first time masak nasi ayam hainan, terlebih kuning sikit =)



ayam bakar berempah




salad, timun , tomato



sup nasi ayam



sos nasi ayam


aiman meragam balik..hehe haruslah saya stop, skrg saya bljr letak statcounter ..saya tiru dari blog nadiabyu ..saya pon tak kenal dia..haha main suka2 jer baca blog dia..sbb blog dia mcm menarik ..

saya kesian pulak kat suami saya, dia kata dia beli bungkus jer makanan malam hari ni..bukan saya taknak masak, tp saya so letih bila aiman meragam, kalau saya duduk, baru aiman tak merengek, bila saya bangun n bersihkan dapur jer, mesti dia nak suruh saya dukung je..sorry yer sayang, malam ni jer beli, malam lain mmg saya masak pon.. tp badan saya pon dah tak betul k, sakit badan n kepala bila tak tido time anak2 sakit ni =) mcm mana la mak saya dulu, kerja lagi, anak 8!! bgn siapkan bekal2 ktorg, jaga homework!! superwomen la mak saya ni!! kalau saya confirm mengamuk2! now saya faham pengorbanan ibubapa bila anak sakit =) tq mumsie n dadsie!! =) mak s saya naik bas lagi k sbb save duit sbb tak nak byr parking kat kl..itu gilosss la bagi saya =) sooo tak sanggup sempit2!! =)



No comments:

Post a Comment