Tuesday, January 26, 2010

konsert ke 2

k, adik2 nak tgk konsert ke dua saya ke?? hari ni saya nyanyi lagu alyah lagi..tp lagu dgn riz tu..saya ni mmg suka nyanyi lagu alyah..dua tu saya dah hafal..jom tgk saya nyanyi =) time ni betul2 lepas baba kita pergi..sbb kalau baba kita ada,pasti baba kita bising2 n sound tak kasi buat gaya semua ni..haha..ini semua dialog maryam yer adik2.. =)

time saya update blog ni, aiman tgh nyanyi kuat giler..dia pon dah hafal =) takleh blaa anak2 irwan ni..haha lagi baba dia tak bagi, lagi dorang suka kan =)


rambut kena mcm alyah dulu, kena selak gi tepi =)


kita kena feeling lebih2 sikit


muka kena senget2 sikit =) konon2 pandang camera mata tu =)



cepat sapa nak pegang tangan kita? =)


dia dah tak malu dah kalau saya amik gmbr, sbb semangat mengatasi segala2nya =)



gaya ni mmg tak leh blaaa betul anak i ni =)


kalau tgk video klip alyah mmg ada aksi2 semua ni =)


dah mcm cikgu pendidikan jasmani pon ada ..over la sampai2 angkat kaki =)


ni paling best nak layan2 ni..mata pon dah tutup2 =)



ok, lagu dah habis =)



mama stop it!!! kakak rimas la dgn kamera2 ni..
(budget artis yg serabut dgn paparazzi =) )


apa saya nak tulis bawah ni? ohhh haruskah saya kutuk intan?? sbb dia dah kutuk saya di blog dia..haha yg menyebabkan iwan gelak teruk giler!! siut hang ni =) haha..sampai mayam kena tanya baba dia ..." syg, kenapa syg gelak2..." dia pon panggil baba dia sayang..sibuk jer tiru..pastu baba dia tak reply, yang, kenapa yang ni..kenapa yang gelak2 ni... erghhhh so sibuk anak2 saya panggil dorang yang!! pagi tadi aiman bangun awal, dia pon kejut baba dia.. sayammmm (syg) sholaatttt... baba dia pon terpaksa la bangun =) bising giler aiman ni..pastu vevek!! =)


No comments:

Post a Comment