Thursday, January 14, 2010

apa saya makan hari ini?

nak tgk apa saya makan hari ini? hari ni suami i ado ghumoh..dia takde kelas..tp dia sudah mengurungkan diri dia dalam bilik =) so saya dgn dua ni tgh kat luar... takpelah berkorban =) saya ada baca ustz zaharuddin punya website..dia kata byk pengalaman kawan2 dia yg buat phD kebanyakan gagal dlm perkahwinan ..eee so takut..saya harap dan berdoa, saya bukan dalam salah seorang itu ...

tp mmg kesabaran yg tinggi k ..kalau mcm tak puas hati tu mmg diam kan aja, sbb taknak ganggu mood dia ..sbb dia pernah ckp dgn saya, kalau dia gaduh, dia mmg takleh study terus! so saya pon cuba ikut cara dia selama 4 tahun ni =) mula2 kawin mungkin saya kureng faham sikit, tu yg terbang balik msia tu =) now insyaAllah ok =)

ehh lari tajuk... ni entry makan la cik mek oiii =) ok2... hari ni saya malas sbb awal2 lagi dia ajak gi beli flusk anak2..so automatik saya malas masak! hahaha..berjalan mmg i suka! =)

so i pon masak jer nasi lemak! senang u =) arwah s.jibeng pon boleh buat ..hehe



malas nak amik gmbr satu2..nasi lemak jer =)

best bila suami i tambah! sbb semalam lauk out giler..plus ikan yg rasa bahan pengawetnya! erghhh tak selera i u... haha... ok2..byk lagi entry lain..malas nak tulis panjang2 =)



No comments:

Post a Comment