Sunday, January 24, 2010

saya tiada cerita =)

ni sementara nak tubggu masak kuih..hmm kuih apa ya..anda tunggu entry lain k =) so sementara nak tunggu dia siap sekeping2 tu, saya upload la picture2 ni dulu..ceh sebenarnya suami saya baru keluar..hehe dari pagi kat rumah u..mula2 ingat hari ni saya tak update blog..tapi mcm kesian pulak family saya n anda..haha bukanla blog popular..tp kalau saya buka blog org tak update pon, mcm sedikit hampa kan? =)


so lepas baba dorang keluar jer, kelam kabut aiman nak duduk atas kerusi sbb nak tgk youtube! haha takleh bla aiman ni..ntah apa2..umur tak 2 tahun lagi nak tgk movie kat internet =)


cepat2 duduk, baba kita dah go =)


kakak tanya: napa "mak" bagi seluar kakak nor..nnt kakak nor marah..dia ingat lagi non ada seluar mcm ni kot =)



sapa nak kiss pipi kita? =)


alaa adik dah pusing..tak sempat snap

kejap lagi budak2 dua ni ada birthday party..suami saya gi beli hadiah jap..bukan saya taknak ikut n pilih, if saya pergi n budak2 ni, mesti budget lari, sure dorang pon nak..so baik takyah ikut semua =) suami beli n letak dlm kereta..cukup la beli mainan second hand..dorang pon happy jer dgn mainan2 dorang ni =)



No comments:

Post a Comment