Friday, January 15, 2010

tudung baru

saya tgh duduk luar, lepas tu budak dua ni bawak keluar pashmina2 saya beli kat egypt!! erghhh mesti selongkar almari ni..whateva la..saya lupa tutup pintu, selalu lepas kemas bilik pas subuh, saya akan tutup pintu..nak tidur tghari atau malam baru masuk..sbb saya sgt tenang bila nak tidur bilik bersih =) sgt best! =)

bila dorang keluar tu, terkedek2 suruh saya pakai kan dorang tudung n aiman suruh take pikser, take pikser =) so layankan ajo dua ni =)

aiman, mana seluar u ? =)


very aimi atau very irwan? =)


dah start dah kasih sayang dia =)


menangis2 suruh snap lagi =)


jejak kasih 10 saat tak jumpa =)


ni kawan kita kat sini, takde org lain dah =)


dahla anak2 ku, boring dah nak snap..=)


faktor takde kawan menyebabkan mereka jadi kawan baik =)

now suami i dah berkurung dalam bilik balik =) so boringgggg... keras i u kena jaga anak2 tak bagi bising.. =) ni confirm balik kena bagi 5 series.. rm 190k..mana i nak korek duit? =) abaikan saja 5 series itu..ehhh ana boleh..suami saya kena la usahakan =) i nak juga =)



No comments:

Post a Comment