Sunday, January 10, 2010

baru 1 =)

saya mmg agak letih skrg, mayam tak nak tido..aiman dah tido...so saya mmg takleh rest ptg skrg sbb anak2 punya masa tido sudah lari..maybe seminggu lagi dorang ok kot.. =) pagi tadi time saya tido pon..sorang atas badan, sorang terjatuh atas kepala..mmg takleh tido lena ada anak kecil ni =) july ni saya mahu ke bandung dgn adik n suami..n sapa2 la yg nak ikut..nak rest kejap =)

nak tgk stok susu anak2 saya? =) hehehe berlagak la kan..sbb baru buka satu kotak..ada lagi dua kotak belum buka =)


sebelum


selepas..

eksyen kan? hahaha time stok nak habis, mengelupur u..hahaha risau2..tp alhamdullilah..mak ayah saya dah pos beribu2 lemon susu ke canada =) tq mumsie n dadsie =)

saya mmg ngantuk tahap maksimum ni..hehe tu blog ala2 terpaksa gitu ..hehe


No comments:

Post a Comment