Wednesday, January 27, 2010

apa saya makan semalam ?

semalam time saya baru habis masak sayur, suami saya call, kata koen x jadi dyg lagi..wah sayur sudah dikukus..takpelah, simpan hari ni..n ayam juga sudah digoreng..hmm takpelah, makan hari ni juga =)

kat nando;s tu suami saya reply saya mahu tak nando's..hehe haruslah jawab nak..tp siap tanya dulu,kalau takde kupon tu taknak la..haha bukan kedekut..taknak membazir jer =) suami kata ada kupon tu..ok alhamdullilah =) rezeki u =) tp kupon tu habis akhir bulan ni..tp dia still ada offer,buy 1 free 1..hehe tiap2 selasa..haha takpelah, bukan saya nak sgt pon..kebetulan sbb semalam koen nak mkn sgt.. =) sbb kat msia ada org masih berhutang dgn saya..haha gelak jahat jap..kan baby girl n baby intan..sya2 no no..sbb dia sombong takpenah reply tweet n fb..so dia diabaikan juga ..hahaha....ok..like i care dia x reply.. begitu juga dgn ym intan..haha ... berjaya ke intan tmbh lagi 500? =)


memandangkan org seperti saya suka sgt nando's, saya rasa satu hari mesti ayam2 nando's ni memberontak, sbb generasi mereka tak sempat membiak, dah dimasukkan kedalam perut org2 mcm saya..haha sorry nando's =)



bayangkan kalau dunia ni dah terbalik? haha funny k gmbr ni! =)

kakak jer yg masih belum tidur..eee saya taknak dah tido ptg, nnt mcm malam semalam..so takleh tido..so i baca jer fb n tweet..tp malas nak reply sbb saya skrg agak dah boring dgn fb itu..tweet ok, sbb saya tak ikut ramai org, n cuma kawan2 baik..so senang sikit , saya bebas bersuara..hehe..kalau saya selalu emo kat fb ,sure org menyampah..hehe tweet adik beradik saya jer kebykan =)

kakak tgh semangat nyanyi lagu kebangsaan pulau pinang!! ermmm suamiku punya angkara la ni...! =)



No comments:

Post a Comment