Friday, January 15, 2010

oprah! =)

faiq, sorry la gf faiz ni rambut dah senget sebelah n rambut dia dah kembang mcm maggi =) sbb kuat makan maggi! haha..aiq jgn lari k ! =) takpe,if aiq lari, ada aisar =) ..hehe

nway saya sunggu stress skrg! erghhh nmpk senang suami bljr dalam bilik! tp stress u! bila anak2 nak baba dorang , berapa kali cuba masuk bilik! saya nak marah takut menganggu! erghhh i cannot tahan anymore!!! saya sampai ckp kat suami saya, kalau nak gi uni n balik lmbt pon takpe!! saya tak marah..sbb saya susah nak control mereka dua! saya jadi badmood! dia takpe, sorang2 dlm tu, saya mcm nak pecah kepala dah control dorang supaya tak bising! hari minggu pon saya redha dia gi uni dari situasi skrg! stress =)




coolness! saya takde mood nak update terus! =) baik saya berhenti sblm saya badmood =) saya tak suka tulis2 kat status ke apa..saya tak gaduh dgn suami saya pon..baik jer..stress dgn anak2 nak masuk bilik..erghhh baik saya duduk dalam bilik dgn anak2 n suruh dorang tido awal =) byeee =)

opsss saya nak masak makanan suami saya dulu kejap =) sian dia lapar.. =) pastu nak zzzz =) esok la saya edit caption2 gmbr tu.. =)



No comments:

Post a Comment