Wednesday, January 20, 2010

yeay sudah sampai !! =)

time ni , saya mula2 taknak bawak turun camera, tapi dah keluar dari kereta baru perasan yg camera masih bersangkut kat badan..so bwk jerla..malas la nak minta suami kunci kereta..haha laki i ni , sedepa kat depan dgn aiman! haha..saya dgn kakak yg byk ckp n soalan tu..layan jer la..kang kecik hati pulak =)

dulu ktorg gi downtown utk cari asian grocery ni..tp now ada yg lagi besar! n bersih yg amat2..yg downtown tu ,dahla busuk, sempit, dan semua yg buruk la kat d/town tu..hahaha..ni la namanya kacang lupakan kulit..alaaa dulu saya ada letak gmbr teh sosro tu la..takde la seburuk yg digambarkan..saja jer mengedik! haha ..tp sini selesa..mahal la, 50, 30 , ..tp sama jer, minyak jauh nak g d/town tu n pusing cari parking lagi..last2 semalam first saya gi, mmg saya akan gi sini jer la.. =) senang u.. i suka.. =) sblm tu dah kutuk dgn kak azidah laki i ni suka gi tmpt ni..hahah tgk2 terkena diri sendiri..shoot me please..shoot me..saya malu! hahahahaha




t&t...snow malam ni =)


mokcik lijah kelam kabut dah =)


apa kita nak cukai ni =)


baru lepas menguap beribu2 kali n diam jer sbb dia sudah mahu zzz =)


last2 dia pon tak puas hati tgk kakak dpt tolak, dia kena duduk dlm trolley! tiada keadilan!


last2 saya n suami relax jer..eh suami bawak trolley, saya la..untung anak2 i tak kasi mak dia pegang apa2 =) haha harap2 smpi tua la yer wahai anak2 ku =)


ni yg saya kecoh2 kat tweet n sms mak saya ni..teh tarik u ! old town mali =)


bukti supayatidak dituduh penipu! haha


pemalas kan mak dia, kakak yg letak semua brg atas kaunter, swear tak tipu! haha



strawberry tu dia punya!


hupseng tu haruslah ada, daun pisang, indo mi, sbb saya punya habis terus, suami i malam2 mesti lapar, dari order berbelas dolar, baik saya beli indo mee 45sen ni..tofu n cili api =)



masa balik, nnt adik mawahhhh (aiq style)


kakak sedang menikmati snow yg jatuh kat muka dia =) hi sayang yg tolak troley tu, i love u! haha


serius jer muka lakiku bukan lakimu ni =)


takde sapa nak ikat kita, mana baba...? oh baba go hntr trolley la adik =)


tq baba,mama kita so malas nak ikat kita, sbb kerusi kita dah ketat


kakak tak menyempat2, terus capai strawberry dia dulu =)

hmmm, apa saya nak tulis kat bawah ni eyy..ohh..saya ni bukan la hantu teh tarik yer.. tp sbb saya mcm teringin tgk iklan msia hari tu..ermmm yummy jugak kalau dpt time2 winter ni..tp diabates k kalau minum selalu , sbb hamba bukan lah peminat manis2 ni..tp bila jauh dari msia, mcm teringin la pulak..ehhh mana boleh ckp mcm raja lawak kan ana..nnt kena marah? haha org baca blog ana jer tahu..haha so low class..hahaha



No comments:

Post a Comment