Wednesday, January 20, 2010

apa saya makan hari ini? =)

haaa nak tgk apa saya makan hari ini..hari ada extra satu laik sikit,kalau tak ktorg makan satu lauk dan satu sayur..tu jer..haha over la nak masak dua tiga lauk..bazir k..plus laki i student lagi..if suka bazir2 terlepas 5 series i u =) hahaha sempat lagi..walaupun org dimalaysia tu selalu marah! hahaha..dont worry mum! org tu pon dh tak larat layan..haha..takpe..hidup kena ada misi! =) penat papa hantar gi mcb esq hari tu..hahaha

dahla, dari merapu, nak tgk apa saya makan ? mari2..


daging b/paper dgn cendawan shitake kawan nini..haha ke tak kelakar nini? =)


taugeh n kucai =)


lemon chicken, ma yg ni mcm jadi kat kedai msia..haha jap,puji diri sendiri! haha.. saya ckp dekat mak saya la..korang ni =)


perlu ke gmbr nasi putih ni? haha whateva la =)

sbb pokcik hok dtg tu, org cina..takkan saya nak masak kari kot..haha or asam pedas..oh asam pedas mak saya the bomb giler.. =) pos sikit ma.. so saya pon masak makanan yg tak brp pedas n sesuai utk dia =) ok la kan..



No comments:

Post a Comment