Saturday, January 23, 2010

indo mie??

semalam malam , bubur mereka sudah habis, saya dengan ini mengaku yg saya malas nak masak lain! haha..so saya masak jer la maggi indo mie!.. i malas u, nak masak bubuq tu dahla nak menunggu tu satu hal,nak sejuk tu satu hal, nak menunggu budak2 yg makan nasi ni satu hal, i penat u..anak2 i kalau kena nasi ,mesti mcm siput,,,kalau dpt maggi..perghhh laju spt aunty sasher punya lemak mengembang2..eh salah..pereumpamaan baru, lemak mengembang di pipi spt titan..so besar! aunty ana jugak maintain =) hahaha ok2..anda tak perlu ceramah kpd saya keburukan maggi..saya tahu.. tp saya malas! mmg sapa2 tak dapat tolong kecuali suami saya ! sbb kalau dia rajin masak n suap ok la..dia lagi la susah! haha kalau dia kena suap anak, tp dia yg duduk, bkn nak kejar..haha pastu kata anak kenyang! ayoyo sayang, kurus anak2 i nnt =)


adik skrg tak suka kena peluk2 =) adik dh bigboy! nnt tak macho la kalau perempuan tgk kan adik? =)



kakak ni tetap penyayang..bgn pagi kena peluk, nak tido kena peluk, siang hari nak peluk =)



dua2 baru bgn =)


kan saya bgtahu..kakak ni dia mcm caring2 gitu =) suka berlagak jadi org besar =)

skrg dua2 tgh minum susu..aiman mengamuk2 sbb lapar..hey,tadi time org suap nasi taknak makan! now semua dah kenyang,dia sorang2 lapar..so kecoh la u! bila saya suap,ada la 3 4 suap jer..susah betul dia ni makan!! susu dah berbotol2 dah..5 botol pagi ni..!! nasib susu dari msia..kalau susu sini ..1 kg rm200 malaysia!! haaaa menangis air mata darah i..saya salah tgk, saya ingat 35cad tu 1 kg..rupa2nya 500gm...uhhh pengsan i.. =) suami i gi ajar mengaji pagi ni.. apa saya mahu buat..gmbr tak byk =) kan best kalau kat rumah mak saya..boleh swim2 n naik pelampung yg mcm2 bentuk tu =)



No comments:

Post a Comment