Friday, January 29, 2010

apa saya makan semalam?

assalamualaikum


korang mesti dah boring tgk lauk2 saya kan..hehe tapi kena jugak tgk! haha penat ni saya masak penat2..tp tgk jer la, nak suruh saya masak kat msia nnt, mmg tidak tertelan lah anda semua..haha..kat msia jadi tak sedap sungguh, kat sini jadi sedaplah , sbb mana nak cari makanan malaysia ni kan =)


so suami saya balik kol 5 tu, terus dia nak makan, saya tgh goreng ayam time tu, sbb pokcik ni tak suka kari ayam..dia boleh makan kuah jer, but ayam dalam kari, dia ngak suka..saya pulak terbalik, mmg suka giler ayam kari ni =) so haruslah ayam pokcik ni digoreng asing..nnt murka pula muka dia time makan nasi =)



lauk saya semalam


opsss sambal belacan lupa nak masuk =) wajib ni kalau ada kari =)


saya tak goreng sayur semalam sbb salad tu mcm dah nak lay, haruslah saya kena bagi suami makan ..sayang nak buang..telur dadar tu, kakak punya..dia dinner makan telur dadar jer =) boleh habis pulak tu..sbb last dia makan breakfast..thari dorang jarang nak makan..maybe ada non nnt dorang makan balik kot..haha dorang malas nak makan atau saya yg malas? =) hehehe...



No comments:

Post a Comment