Thursday, January 28, 2010

maryam nak jadi penyanyi ker?

ni video utk anda..dari maryam..berangan jadi artis..hehehe..skrg dia dah tak malu kalau nak amik gambar ..depan baba dia pon dia ok dah..siap tanya, mama nak tgk kakak nyanyi ke? ok , kakak nyanyi...

tp korang jangan percaya pereumpamaan yg kata budak tak pernah menipu!! haha sbb aiman tipu k dalam ni..cuba korang dgr, dia kata mama entut, mama kentut, mama kentut.. haha saya duduk sebelah suami saya k time ni..takkan la suami saya tak bau..haha saya takla seteruk kentut2 depan suami suka2..haha kalau tak tahn saya kentut jugak! hahahaha..tp semalam tak ok!!! skrg mmg aiman suka ckp mama kentut , mama kentut... =) n dia skrg suka sgt nyanyi lagi happy bedayyy tooooooooo u.. haha sbb baru balik dari bday hari tu =)





over giler k -___ - mata aunty ana.. haha intan punya -_- .. nurulliyana punya T_T ..haha mcm2 bentuk mata skrg =)

bateri camera saya dah siap ke belum ni??

3 comments:

  1. T_T tu mata nangis mek ahahahahah

    -nurul-

    ReplyDelete
  2. mek!!!!!!!! boleh masuk af nih..skrg tgh audition af ..haha!! ikut sape la maryam tu..awak maser kecik ker? ;p

    ReplyDelete
  3. nurul: hehe nmpk sgt kita ni org yg ketinggalan zaman..haha tp kita dh agak org nangis, sbb air mata menitis..haha

    na: hehe takde la..dia ni sbb boring takde kawan..so dia tgk utube jer la =)

    ReplyDelete