Wednesday, January 20, 2010

t&t supermarket

semalam suami saya ..ceh tak bagi salam..terus cerita.nampak sgt saya kecoh..haha .. ok salam..semalam suami saya kata la, kawan dia sampai tghari ni..so boleh tak dia nak lunch kat rumah..suami saya nak ajak makan rumah la..saya kata ok jer..tp sayur takde! haha cool kan..rumah saya sayur mcm benda yg cepat habis..sbb mereka 3 mkn dgn selera sekali..anak2 selalu saya buat sup la.. =) saya mcm ok2 jer..kalau ada makan, kalau takde takmakan..takde la wajib mcm suami saya..so tak cool muhammad irwan ni..hahaa..daripada niat nak dpt 5 series ,terus dia reject sbb kutuk dia..hahaha takpe2..dia tgh tolong kawan dia..jap lagi saya citer =)

so 7:40 pon ktorg keluar..market tu tutup kol 9. tp whateva la..10 minit jer dari rumah..betul2 sebelah airport..ni mesti kroni ni kalau kat msia! haha..memain jer la..kang kata saya obses dgn pembangkang la..so tak cool =)

suhu 0 time keluar ni..tak yah pakai baju tebal sgt dah


kakak gigih bawak susu dia =)


yelmon tak puas hati takleh tekan butang lif =)


saya salah setting camera! so gelap! nnt nak bljr dgn yana cute girl la =)


yelmon takut bunyi kereta =) u ni semua takut =)


automatik kereta takde snow n bersih..hehe sbb snow dah cair =)


ikat dulu atau saman 5000 cad =)


baba muka kena la stress..haha


ok ni semua gambar sebelum pergi..erghh mata i so mengantuk, tp kakak taknak tidur! =) takpelah, akan kuteruskan juga usahaku update blog ..sbb semalam kan tak update..ceh konon2 baik! =) saya mcm takde idea nak cerita apa.sbb semua sama jer.. =)



1 comment:

  1. u jgn tatau, laki i kan suka mende2 yg organize, i amik barang hatta mende jajan merepek meraban tak kena pantau okay

    rambutan kering kaler hitam pun dia nampak fresh.

    ReplyDelete