Saturday, January 16, 2010

kakak masak lagi utk baba =)

semalam kakak masak lagi utk baba dia =) baba dia lepas bfast terus gi uni, so kol 3 tu dia balik n nak terus makan..sbb lapar sgt..so b4 baba sampai, kakak pon goreng kan telur mata utk baba dia..dia mmg buah hati baba dia pon..jadi buat apa pon baba dia mesti cair punya =)

sampai satu tahap, baba dia ckp,kalau adik nak kahwin awal pon takpe, saya tanya kalau kakak =) ? dia mula2 ckp, takpelah,kahwinlah kalau suka..pastu dia kata.."ohh tak boleh lepaskan anak perempuan dia ni,dia kena manja n jadi baby baba sampai baba tua..org lain tak boleh" haha sampai mcm tu sekali ... =)

so semalam, dia pon meng"offer"kan diri lagi nak masak =) i ok jer..sbb dia nak tolong =) melentur buluh biarlah dari rebungnya..hahaha sbnrnya senang sikit sbb i boleh mengadap lappy lama2 kalau baba dia nak makan lepas ni =) haha malas sungguh isteri irwan ni, tp 5 series nak! =)


tgn tu tetap nak sandar kat pintu almari susu =)


main dgn asap2 dulu =)


tekan2 sikit =)


alamak, mama , bawang dia terkeluar dari kuali la =)


baba kita punya dah siap,now kita masak mama kita punya pulak =)


pastu kita terbalik pulak =)
(ni saya yg terbalikkan)



pastu kita amik pinggan


dah jatuh atas pinggan dah =)


4u baba =) dah siap !! kakak masak special utk baba =)


mama kata , lauk2 ni kena susun, so kakak pon susun la cantik2 =)


ni pinggan baba =) jom makan baba =)

ok, hari ni suami saya belajar kat uni =) sian dia..sbb nak bljr kat rumah mmg confirm la anak2 kacau.. =) so baik dia gi uni blh belajar tenang2 n puas2..balik boleh gurau2 dgn anak2 =) no no stress2 bila anak kacau k =)

erghhh saya so ngantuk =) bgn kol 3 pagi tadi sbb sakit perut =) haha ...pastu fb fb fb =) sesungguhnya manusia ni dalam kerugian sungguh..kalau la saya solat malam kan dpt pahala.. tp bila solat jer, saya kena solat sebelah suami saya tgh malam..haha takut u solat sorang2 kat luar =) main lappy tak takut pulak kan =) dosa jer =)






No comments:

Post a Comment