Thursday, January 14, 2010

nak tgk apa ktorg beli?

disebabkan flusk budak2 ni dah bocor sejak balik dari egypt, so terpaksa la hamba membeli yg baru! sbb malam lecehla takde flusk, nak tunggu air masak lagi..mata hamba sudah tertutup2 time nak tunggu air masak tu..last2 hamba berkata kpd suami hamba, yg hamba tidak sanggup lagi =) maybe flusk tu penat kot berjalan..protes sampai bocor u =) haha ..takpe2..rm12 je.. sbb bila saya isi air, tak sampai 2 jam air dah sejuk n luar dia panas giler lepas isi air tu..hmmm whateva la =)


baba dia mmg nak mug tahan panas ni sbb nak minum kopi time study tgh malam , tp princess dia taknak bagi baba dia beli kaler lain, pink only!


balik kedai terus tido! standard dia la, dlm kereta jer zzzz =)


masih mengantuk =) aiman dan kereta2nya, syg giler =)


yg besar tu anak2 punya, yg kecil tu suami i punya

knp suami saya beli jugak? hmmm sbb dia tak tahan mengantuk sejuk2 ni..so dia nak bancuh kopi sendiri kat rumah n bawak gi uni..kalau beli kat kedai tu, 2 dolar lebih utk secawan,kalau sendiri , 5 dolar tu , 4 bulan tak habis2..haha jimatkan? takpelah, baik berjimat skrg, lagipon dia kan nak belikan bini dia 5 series..hehe =) kan sayang? tahu dlm hati dia jawab ya =) haha

saya beli yg besar tu 29dolar..tp sbb dulu saya guna yg tu, air panas dia, 2 hari k tahan..whateva la mahal sikit..janji i puas hati =) sbb bukan duit sendiri kan..duit suami..kalau kena guna kad saya, dah lama saya amik paling murah..haha *gelak jahat =)*

dah, takde entry kot lepas ni..mcm malas la..nak teman anak2..ijah ni dah berapa kali vevek..tu la makan sayur byk2..kan i pon kena buat kerja lebih..time anak makan byk suka, time basuh ni kureng suko sikik =)


No comments:

Post a Comment