Tuesday, January 12, 2010

apa menu saya semalam =)

hehe ni menu semalam, baru nak update hari ni..sbb semalam kan saya update pasal cuti jer..so byk sgt entry..lagipon time gmbr ni nak amik, suami sudah pulang, jadi dia menggunakan lappy ..so saya guna time dia gi uni jer =) oh baiknya isterimu irwan.. *5 series* hehe memain jer la..yg 5 series tu tak main2 la =) haha

ok2, time ni dah nak makan.memandangkan sayur dalam stok saya sudah mahu habis, saya text suami saya, otw balik ,tolong gi kedai depan beli salad..hmmm balik2 tu dia kata semua sayur takde! ada brokoli n bayam n timun..ceh dalam hati megharapkan agar suami kata potong jer la timun.sbb dah nak makan kan..hmmm rupa2nya tidak! =) dia kata, masakla sup brokoli dulu..dia tunggu ..dia solat n mengaji dulu..hehe..alaaa =) mula2 hati dah tak berapa ikhlas masak =) time masak tu, fikir balik, kalau aku tak ikhlas, tak dapat pahala..terus buat elok2 lepas tu..tak jadi marah =) syaitan2, go away!


daging masak caca merba! betul ke ayat tu? haha apa ada dlm peti saya masukkan..


sup brokoli..nasib suami kata sedap =) ekspress u =)


telur dadar


seperti biasa, budak2 ni menunggu baba yg sentiasa lambat =)

dulu saya selalu marah mak saya masukkan sos2 lebih dalam masakan..haha skrg baru saya tahu setelah saya duduk sendiri..saya pon masukkan segala makanan2 lebih ..membazir k nak buang .. sup2 nasi ayam kak azidah, sos n kicap tu semua sudah dijadikan lauk..now peti i sudah kosong =) tq mummy atas pengajaran itu =)



No comments:

Post a Comment